2015-0399.jpg

Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora rozvoje počátečního čtení a psaní u žáků s autismem nebo se zrakovým postižením

Pelánová, Veronika
Janíková, Dana
Páchová, Nasťa

1. vydání, 2015, 52 stran,
ISBN 978-80-244-4716-2
Prodejní cena se slevou
Prodejní cena0 Kč
Sleva
Cena / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_:

2015-0399_Pelanova.pdf
Soubor dostupný po dokončení objednávky.
E-kniha
Cílem textu je poskytnout AP alespoň základní návod, upozornit na možná úskalí, dodat podněty a doporučení k jejich práci, aby se v dané problematice co nejrychleji zorientovali a dále mohli v praxi navrhované metody aplikovat dle potřeb svého svěřence. Míra úspěšnosti přístupu a zaváděných postupů je samozřejmě závislá také na zkušenostech, odvaze, kreativitě a jiných vlastnostech, které by měl každý asistent pedagoga mít nebo by se jich měl snažit dosahovat. Obecně je třeba být při této práci trpělivý a empatický, umět se radovat i z drobných úspěchů, žáka za ně pochválit a podněcovat jeho další snahu. Pokud se vyskytnou obtíže, je třeba jim čelit a nenechat se odradit, hledat jejich příčiny, zavést optimální opatření a vyhodnotit jejich účinnost, což není vždy jednoduché.